По револуција на правилата во 2017 година, во која болидите станаа пошироки и побрзи, оваа сезона промените се релативно малку во број. Но секако, тоа не значи дека не се важни, а некои од нив ќе бидат очигледни.

  1. Забрана за користење на Т-Крила и Перки над агрегатот
  2. Задолжителен ХАЛО систем за заштита на кокпитот
  3. Забрана на суспензија која може да ги промени аеродинамичните перформанси на болидот во текот на еден круг
  4. Возачите се ограничени на 3 агрегатни единици за цела сезона, наместо 4 како во 2017 година
  5. Грид казните се поедноставени кога станува збор за промени на агрегатните единици
  6. Зголемен е изборот на пневматици со компоненти за сува патека

ОСТАВИ КОМЕНТАР

Внесете го вашиот коментар
Внесете го вашето име тука

Внесете го точниот резултат. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.