За време на Голема награда на Бразил, во шасијата на Торо Росо ќе го врати моторот од својата последна спецификација, откако Мексиканското Гранд При го комплетираше со поастариот мотор, поради екстремните услови во Мексико Сити.

РЕКЛАМЕН ПРОСТОР

Големата надморска височина донесе поредок воздух и потреба од поголемо ладење и посилна работна на турбо полначот, а втората специфијација на Хонда беше повеќе испитана, по што јапонците решија да не ризикуваат. Ред Бул од друга страна, во Мексико ја користеше последната специфиакција на Рено и имаше проблеми.

Сао Паоло е на 800 метри надморска височина за разилка од 2.00 метри во Мексико Сити така што условите се драстично различни, поради што Хонда го враќа најновиот мотор.

мојот ритам на последните неколку трки е фантастичен, дојдов до одлични поени во остин, а бев одличен и во мексико иако не дојдов до резултатот кој го заслужував. поради тоа одам на последните две трки позитивно расположен.

ќе ја имаме последната спецификација на хонда на располагање во болидот, а со тоа и посилни перформанси. дополнително, новиот аеродинамички кит ќе ни додаде вредност и истиот му одговара на мојот возачки стил – најави брендон .

Пјер стигна до 10то место во Мексико, користејќи го стариот мотог на Хонда, но тргна од последно место поради тоа што доби казна поради промена на претходнио мотор кој се покажал неисправен во Америка.

нетрпелив сум повторно да се борам за поени, тактички земавме казна во мексико за да ги максимизираме шансите за последните трки од сезоната – откри гасли.


ОСТАВИ КОМЕНТАР

Внесете го вашиот коментар
Внесете го вашето име тука

Внесете го точниот резултат. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.