Рено свесни дека ќе страдаат задните гуми

137

Главниот инженер за трка во Рено, Циарон Пилбим, смета дека Сингапурското Гранд При прави голем притисок врз задните гуми, особено во последниот сектор од патеката. Формула 1 се сели на Марина Беј претстојниот викенд, патека која е позната по тоа што е една од најтешките на календарот, придружена со голема влажност и високи температури.

Викендов Пирели ги понуди двете најмеки компоненти во својата гама, а хиперсофт ќе биде најпосакувана гума за возење. Францускиот фабрички тим за своите двајца возачи зема по три сетови софт, два сетови ултрасофт и осум сетови најмек хиперсофт.

Патеката Марина Беј е целосна промена во однос на претходните трки кои се возеа со минимална потисна сила, така што ќе треба адаптација. Градската патека речиси целата е со бавни кривини и блиски бариери така што болидите мора да користат максимална потисна сила.

Исто така, асфалтот е тежок за гумите со силните запирања и барањето за што поголема тракција на задните гуми кои често прегрејуваат што е проблем особено во последниот сектор со серијата лево-десно и десно-лево кривини.

Во исто време ова е и временски најдолга трка на календарот, а влажноста бара физички силно подготвени возачи – изјави Пилбим.


Booking.com

Рено свесни дека ќе страдаат задните гуми

Внесете го точниот резултат. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>