Шефот на Пирели моторспорт, Марио , откри дека тимовите имале позитивни реакции на новите гуми кои италијанците планираат да ги доставуваат на гридот следната натпреварувачка сезона.

За време на дводневниот тест на Јас Марина, екипите имаа можност да ги пробаат и споредат новите гуми и оние со кои ја комплетиаа сезоната. Шарл Леклер со Ферари го имаше најбрзото време во текто на вата денови со користење на новите хиперсофт познати како компонента 5 и неговото време беше 1,6 секунди побрзо од квалификациското на Луис Хамилтон на викендот во Абу Даби. Себастијан Фетел имаше 4 десетинки побавен круг со хиперсофт за 2018 година.

Поради различни програми кои биле доделени да се одработат и ограничување на перформансите во моторите, Исола откри дека е тешко да се донесат заклучоци веднаш, без темелна анализа.

екипите имаа можножст да добијат корисни информации за гумите за 2019 година во текот на двата денови тестирање со сите гуми кои се на располагање, годинешните и следните.

сите екипи можеа самите да ги дефниираат сериите кои ќе ги возат и да одберат гуми кои ќе ги тестираат така што не е лесно веднаш да се изведе заклучок од виденото на тестот и патеката.

собравме многу податоци кои веднаш почнавме да ги анализираме и мораме тоа да го сториме брзо затоа што компонентите за австралија мораме да ги обавиме за една недела. исто така, набрзо мораме да ги објавиме и компонентите за првите пет трки од сезоната – изјави исола.

За да се пдообра перформансите, Пирели настојуваше да се задржи брзината на хиперсофт, но да се намли несоодветното абење на пневматикот. Во Мексико италијанците имаа проблеми со гумите откако топлото време и големата надморска височина силно ги деградираше пневматиците, но Абу Даби мина без компликации.

првичниот фидбек за гамата за следната година е позитивен. особено важен податок кој го добивме е дека компонентата број 5 работи како што очекувавме, слично на овогодинешниот хиперсофт, но со намалено абење.

сепак, абу даби не е патека на која има многу летечк кригивни кои може да бидат фактор на мој мораме сериозно да размислиме.

засега сме среќни од она што го гледаме и нашата намера е овие гуми да бидат конечни за следната година. теоретски може да направиме некои пилагорудвања пред финалнаа хомологизација, но се надеваме дека нема да има потреба за тоа. во меѓувреме, многу внимателно пристапуваме на учење на податоците – смета исола.


ОСТАВИ КОМЕНТАР

Внесете го вашиот коментар
Внесете го вашето име тука

Внесете го точниот резултат. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.