Како стоиме со моторите пред Италија

241
Возач Болид МВС ТП МГУ-Х МГУ-К БА КЕ
Хамилтон Мерцедес 3/3 3/3 3/3 2/2 2/2 2/2
Ботас Мерцедес 4/3 4/3 4/3 3/2 3/2 3/2
Ветел Ферари 2/3 3/3 3/3 2/2 2/2 2/2
Раиконен Ферари 3/3 3/3 2/3 2/2 2/2 2/2
Рикардо Ред Бул 3/3 3/3 3/3 3/2 3/2 3/2
Верстапен Ред Бул 2/3 3/3 2/3 3/2 2/2 2/2
Перез Форс Индија 3/3 3/3 3/3 2/2 2/2 2/2
Окон Форс Индија 3/3 3/3 3/3 2/2 2/2 2/2
Строл Вилијамс 3/3 3/3 3/3 2/2 2/2 2/2
Сироткин Вилијамс 3/3 3/3 3/3 2/2 2/2 2/2
Хулкенберг Рено 4/3 5/3 4/3 3/2 3/2 3/2
Саинз Рено 4/3 4/3 4/3 3/2 3/2 3/2
Хартли Торо Росо 6/3 5/3 5/3 5/2 3/2 3/2
Гасли Торо Росо 5/3 5/3 5/3 4/2 3/2 3/2
Гросжан Хаас 3/3 3/3 3/3 2/2 2/2 2/2
Магнусен Хаас 3/3 3/3 3/3 2/2 2/2 2/2
Алонсо Мекларен 3/3 3/3 3/3 3/2 2/2 2/2
Вандорн Мекларен 4/3 4/3 4/3 3/2 3/2 3/2
Ериксон Заубер 3/3 3/3 3/3 2/2 2/2 2/2
Леклер Заубер 3/3 3/3 3/3 2/2 2/2 2/2
  • МВС – Мотор со внатрешно согорување
  • ТП – Турбо полнач
  • МГУ-Х – Систем за повраток на енергијата, генератор на топлина
  • МГУ-К – Систем за повраток на енергијата, генератор на кинетичка енергија
  • БА – Батерии за складирање на енергијата
  • КЕ – Контролна електроника

Booking.com

Како стоиме со моторите пред Италија

Внесете го точниот резултат. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>